NÖRAL TERAPİ
ONLINE RANDEVU ALIN
HAKKINDA

Nöralterapi vücudumuzda çok geniş bir elektriksel ağ yapısında olan vejetatif (otonom) sinir sisteminin uyarılması yoluyla bozulmuş beden fonksiyonlarının düzenlenmesini sağlayan bir tamamlayıcı tıp yöntemidir.

Pek çok hastalıkta ve ağrı tedavisinde kullanılan nöralterapi ile vücudun kendi kendini iyileştirme kapasitesi artırılır.

Nöralterapi bir enjeksiyon yöntemidir. Tedavide prokain ve lidokain adlı lokal anestezikler seyreltilerek kullanılmaktadır. Asla kortizon kullanılmaz. Uygulanan lokal anestezi enjeksiyonu ile vücutta kan dolaşımı, lenf dolaşımı ve sinirsel ileti sistemi düzenlenir.

Bedende hastalıklar ortaya çıkmadan çok önce değişiklikler (disfonksiyon) oluşur. Vejetatif sinir sitemindeki düzensizliğin neden olduğu bu durumun hem tanı hem de tedavisinde  nöralterapi en etkin bilim dalıdır.

Nöralterapi ile beden bir bütünsellik içinde ele alınır, hastalığın zamansal ilişkisi iyi değerlendirilip geçirilen fiziksel ve psikolojik travmalar, ameliyatlar, enfeksiyonlar ve diş problemleri gibi bozucu alan olacak tüm unsurlar dikkate alınarak bir tedavi protokolü belirlenir.

Tedavi seanslar halinde yapılmaktadır, haftada 1-2 seans uygulanabilir. Planlama hastaya göre değişmektedir.

İleri derecede dejenerasyon, anatomik bir eksiklik, yapısal (doğumsal) bir anomali yoksa hemen her türlü disfonksiyonda, çocuk ve yaşlılar dahil olmak üzere her yaşta hastaya uygulanabilen bir tedavi yöntemidir.

Uygulama sırasında yapılan enjeksiyonlar direk sinirler içine değil, sinirlerin en yoğun bulunduğu bölgelere yapılmaktadır. Bu nedenle yan etkisi yok denecek kadar azdır.

Nöralterapi sayesinde bedende biriken tüm toksinleri hızlı bir sekilde uzaklaştırmak mümkündür. Nöralterapinin uygulanmadığı bir detoks programı düşünülemez.

1940 yılında Ferdinand Huneke tarafından Almanya'da keşfedilen nöralterapi buradan tüm Avrupa'ya yayılmıştır. Şu an birçok üniversitede ders olarak okutulmakta ve ağrı kliniklerinde aktif olarak kullanılmaktadır.

Bu bilimsel yöntemin ülkemizdeki öncüsü, Almanya’da eğitimini tamamladıktan sonra Türkiye’de binlerce doktora öğretmekte olan hocamız Prof. Dr. Hüseyin Nazlıkul’dur. Nöralterapi Türkiye’de her geçen gün artan bir ilgi gören ve birçok hekimin eğitimine katıldığı bir tedavi şekli haline gelmiştir.

Nöralterapi İle Tedavi Edilebilen Hastalıklar:

1-Migren ve baş ağrılarının tedavisi

2-Boyun, sırt ve bel ağrıları gibi kas kökenli ağrıların tedavisi

3-Bel ve boyun fıtıklarında ağrının giderilmesi

4-Eklem hastalıkları (menisküs yırtılması, eklem içindeki sıvının azaltılması, sporcu yaralanmaları)

5-Sinir basısına bağlı oluşan ağrıların tedavisi

6-Romatizmal hastalıkların tedavisi

7-Allerjik astım ve allerjik rinit gibi allerjik kökenli hastalıkların tedavisi (bağışıklık sistemindeki denge bozukluğu)

8-Tiroid hastalıklarının tedavisi

9-Menapoz sıkıntılarının giderilmesi

10- Adet düzensizlikleri ve şiddetli adet sancılarının tedavisi

11-Hormonal bozukluğa bağlı üreme sorunları

12-Kronik tonsillit (geçmeyen boğaz iltihabı) tedavisi

13-Kronik sinüzit tedavisi

14- Fibromyalji (yaygın kas ağrıları), devamlı yorgunluk hissi ve halsizlik tedavisi

15-Depresyon ve panik atak gibi ruhsal hastalıkların tedavisi

16-Kronik kabızlık tedavisi

17- Bağırsak hastalıklarını tedavisi (irritabl kolon sendromu, ülseratif kolit ve crohn)

18-Yüz felci tedavisi

19-Trigeminal nevralji tedavisi

20-Spor yaralanmaları tedavisi

21-Vücudun toksinlerden arındırılması

22-Anti-aging (yaşlanmanın önlenmesi)

Prof Dr Hüseyin Nazlıkul , Nöralterapi kitabından alınmıştır.