Merak Edilen Sorular
Şelasyon Nedir?
Şelasyon kelime anlamı olarak, metallerin bağlanarak atılması demektir. Şelasyon tedavisi, vücuttan ağır metallerin toksik kimyasalların uzaklaştırılması yöntemidir. Şelasyon tedavisi adı altında günümüzde pek çok yöntem kullanılmaktadır. Özel diyagnoz yöntemleri ile ağır metal seviyesi yüksek olan ve hastalığının tedavisi için bu yükten kurtulması gereken vakalara doğal ürünler ve serum ile şelasyon yöntemleri uygulanır. Bu yöntemle ağır metalin dokulardan sökülmesi, böbrek ve karaciğer yoluyla vücuttan uzaklaştırılması planlanır. Bu uygulama düşünüldüğü kadar kolay ve masum bir işlem değildir. Tecrübeli bir hekimin yönetiminde ve bilinçli bir şekilde yapılmalıdır. Mutluluğa giden yolculuğunuza başlamak için hemen bizimle iletişime geçin ya da bizi ziyaret edin.
Biorezonans Nedir?
Biorezonans terapisi; elektromanyetik frekanslar kullanarak vücudun her hücresine etki etmek, blokajlerı ortadan kaldırmak, vücutta bağımlılık veya toksisiteye maruz kalmaktan kaynaklı birikmiş toksinleri uzaklaştırmak, hastalıkları ortaya çıkaran zararlı etkenleri ortadan kaldırmak ve vücudun kendi kendini iyileştirme kapasitesini arttırarak rejenerasyonu başlatmak üzerinedir.
Ozon Terapi uygulanmayan durumlar nelerdir?
Ozonun uygulanmasının yasak olduğu hastalıklar son derece sınırlıdır – Favizm: Alyuvarlarda bir enzim eksikliği ile seyreden hastalarda (Glukoz 6 fosfat dehidrogenaz enzim eksikliği) – Aşırı alkol kullananlarda – Hipertroidi: Tiroid bezi aşırı çalışanlarda – İleri derecede kansızlık ve kanla ilgili bazı rahatsızlığı (hemofili, kanama pıhtılaşma hastalıkları v.s.) olan hastalarda – Kronik ve tekrarlayıcı pankreas bezi iltihaplarında (Pankreatitler) – Yeni gelişmiş kalp enfarktüsü ve kanamanın aktif olarak devam ettiği beyin felci gibi bazı hastalıklar